توسعه DeFi

یکی از پرسروصداترین موضوعات در سیستم مالی امروزی، توسعه مالی غیرمتمرکز است که به لطف دسترسی بهبودیافته و آسان به عملکردهای مالی – که خیلی عمده هستند – مانند تجارت، وام دهی، استقراض و مدیریت ریسک بدون نیاز واقعی به یک مقام مرکزی توانسته که چنین جایگاهی داشته باشد. ایده مالی غیرمتمرکز این است که امور مالی را بدون بانک یا خدمت به میلیون‌ها انسان بدون بانک در سراسر جهان ارتقا دهد. بنابراین به آن Open Finance نیز می گویند. با کمک قراردادهای هوشمند، فرآیندهای مالی در واقع حتی کارآمدتر از قبل شده اند و به مزایای مالی غیرمتمرکز می افزایند.

برجسته ترین مزیت تامین مالی غیرمتمرکز، رفع نیاز به واسطه است. این امر شفافیت بالا در معاملات همراه با احساس امنیت را تضمین می کند، که قبلا با حضور یک میانجی اینچنین نبود. با استفاده از کلیدهای مربوطه، کاربران کنترل بالایی بر تراکنش‌های خود دارند. سپس این تراکنش‌ها بدون امکان دستکاری و تغییر ناپذیر هستند. به عنوان یک شرکت توسعه DeFi، تالی خوشحال است که شما را در کل فرآیند و کار امور مالی غیرمتمرکز راهنمایی کند. ما به لطف سالها تجربه ای که تیم ماهر ما در این زمینه به ارمغان می آورد، سابقه اثبات شده ای در ارائه جامع ترین راه حل‌های DeFi در سراسر صنعت داریم. با توجه به این نکته، تیم ما در پروتکل‌های بلاک چین، توسعه توکن‌های غیرقابل تعویض، ادغام کیف پول، توسعه قراردادهای هوشمند و غیره تخصص دارد. ما به دنبال تسریع کسب و کار شما با کمک خدمات توسعه موثر DeFi هستیم.

مزایای توسعه مالی غیرمتمرکز

مالکیت

مالکیت انحصاری امور مالی، با حسن نیت از خدمات توسعه DeFi، به شرکت کنندگان آماده واگذار می شود. از این گذشته، امور مالی غیرمتمرکز به‌عنوان اقدامات مستقیمی عمل می‌کنند تا از تراکنش‌های مرتبط با درآمدزایی خود یاد کنند.

دسترس پذیری همه جانبه

توسعه DeFi امکان دسترسی بیشتر و موثرتر به دارایی‌های دیجیتالی را که عموما دارای محدودیت‌هایی هستند، فراهم می‌سازد که این امکان از طریق ابزار توکن امکان‌ئدیر می‌شود. همچنین مقیاس پذیری کلی پلت فرم را بسیار بهبود می بخشد.

انطباق بین زنجیره‌ای

انطباق بین زنجیره‌ای اساساً در توسعه DeFi پیاده‌سازی می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا بین دارایی‌های خود پل بزنند و از چندین زنجیره دیگر به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

دیجیتالی شدن قطعی

مالی غیرمتمرکز، در سال‌های اخیر، از تطبیق امور مالی گرفته تا عدم نیاز به یک مرجع مرکزی به عنوان یک واسطه، تبدیل به نماینده‌ای کلیدی برای دیجیتالی‌سازی شده است که کل فرآیند را به یک سطح کاملاً جدید می‌برد.

تجارت فراتر از مرزها

دارایی‌های غیرمتمرکز این ظرفیت را دارند که بدون هیچ مانعی، کسب و کار را فراتر از مرزها ببرند. برای کسانی که نمی‌دانند، این موضوع مثل بردن Cryptos به حالت Go Global برای تجارت است که وضعیت مالی را ارتقاء می‌دهد.

تراکنش های پنهان نشدنی

هیچ شانسی برای خطرات امنیتی و مزاحمان ناخواسته مرتبط با تراکنش‌ها یا دارایی ها وجود ندارد، زیرا تراکنش‌های موجود در بستر فناورهای مالی غیرمتمرکز به طور کامل شفاف هستند.

چرا تالی را برای توسعه درگاه پرداخت بلاک چینی انتخاب کنید؟

دارا بودن بلاکچین بومی و ملی

سالها تجربه در توسعه پلتفرم غیر متمرکز

کارشناسان و متخصصان ماهر

تعداد زیاد توسعه دهندگان بلاکچین

خبرگی در طراحی اک.سیستم مالی غیرمتمرکز

زمانبندی منظم و دقیق

تعامل عالی با تیم‌های درون سازمانی

دفتر کل توزیع شده تغییرناپذیر

پشتیبانی فنی ابدی

درگاه پرداخت مبتنی بر بلاک چین را به کمک تالی توسعه دهید:

مجموعه تالی آماده دریافت درخواست ها و نیازهای کسب و کار شما می باشد.

را های ارتباطی ما:

متخصصان فناوری بلاک چین تالی مشتاقانه با ارائه پشتیبانی های فنی همراه شما خواهند بود.