کمپین یا کارزار تبلیغاتی مجموعه‌ای از شاخص‌ها و پارامترها دارد که آن را از یک تبلیغ ساده یا تبلیغ مناسبتی جدا می‌کند. در حقیقت یک کمپین، رویکردی یکپارچه و کل‌نگر بر تبلیغات بایستی داشته باشد. کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه است که با اهدافی مشخص، مخاطب تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق، در تلاش است تا پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب، برای مخاطب مناسب ارسال کند و مخاطبان را ترغیب به انجام اقداماتی در راستای اهداف کمپین نماید.
ما در تالی، برای تهیه کمپین تبلیغاتی شما، با توجه به اسناد بالادستی بیزینس شما مانند بیزینس پلن شما، مارکتینگ پلن شما، استراتژی برندینگ شما و… با شاخص‌های هوشمندی، خلاقیت و چابکی، کمپین تبلیغاتی شما رو تولید و طراحی خواهیم کرد.

تبلیغات کلیکی
تبلیغات گوگل
تبلیغات شبکه های اجتماعی
Email ads letter
ریتارگتینگ
ایمیل مارکتینگ
تبلیغات محیطی

یادمون باشه در آژانس دیجیتال برندینگ تالی این سرویس را بر اساس اسناد بالادستی بیزینس، شامل بیزینس پلن، استراتژی برندینگ، مارکتینگ پلن و ….

با رویکرد 5 مرحله ای تالی انجام می‌شود!

رزرو جلسه از طریق لینک زیر: